emo olmak isteyenler toplanin

emo olmak isteyen fakat emoların o mükemmel konuşma ve yazma becerisine sahip olamayan özenti çocuklarımızı bu gruba dahil etmek ve hayır dualarını kazanmak amacıyla kendileri için derlediğim naçizane hediyeyi vermek istiyorum efendim... artık sizler de emo olabileceksiniz... hayrını görün;

http://www.ismailaydogan.com/emo/

solcularda gorulen taharet almama aliskanligi

solcu götü yalayanların yapabileceği bir tespit...

body building

günde 5 - 6 öğün yemek yiyip, her öğünde ortalama 20 gram (5-6 adet yumurta beyazı, bir parça tavuk göğsü ya da bir ölçek whey protein tozuna tekabül eder) protein almanın, düzenli uykunun ve her kas grubunu haftada en fazla 3 kez çalıştıracak (bu da bir gün antrenman bir gün dinlenmeye tekabül eder) bir antrenman programının esas olduğu spor branşıdır ki; çok masraflıdır... supplementiydi, etiydi, sütüydü falan derken 5 kişilik bir ailenin aylık masrafını tek başınıza yersiniz... tabii bu sporu abartmak istiyorsanız... tavsiyem; efendi efendi fitness yapın...

sinifin tahtayi siken cocugu

genellikle bu çocuklar ufak boylu olurlar bu görevi saltanatlık haline getiren bebeler vardırki hoca 'tahtayı biri siksin' dediği anda at koştururmuş gibi tahtaya doğru gelirler.bu çocuklar istisnasız tembel çocuklardır , her ne kadar hocanın gözlerine girdiklerini sansalarda hoca bunları siklememektedir.

sinifin tahtayi silen cocugu

<bkz: sınıfın tahtayı siken çocuğu>

panora alisveris merkezi

yuh amk! lafmacun gibi bir portalda bu güzide mekanın başlığının açılmaması? i.melih gökçek zügsün sizi!

tanım:başlığı açılmadığından dolayı sözlükteki ankara'lı yazarcıkların bim, soykanlar ve şekerciler gibi marketlerden öte bir mekan görmediklerini düşünmeme sebep olan, ankara'nın en kaliteli ve büyük alışveriş merkezidir efendim... *

ankara or-an sitesinde, millet vekilleri lojmanlarının arkasında, trt ankara binası'nın birazcık ilerisinde yer alan, kocccccaman bir mimari yapıya sahip, insanı sanki yabancı bir şehirdeymiş gibi hissettiren, karum'un ve ankamall'un eline vermiş henüz tazecik -3 yaşında- bir alışveriş merkezi... her türlü markanın bulunabileceği, koca götlü ankara'lı kızlar düşünülerek yapılmış geniş koltuklara sahip über alles bir sinema salonu olan, şehirden uzakta, sakin ve nezih bir ortamda inşa edilmiş avm... gerçi hafta sonları akın eden ziyaretçileri nedeniyle kızılay'dan hiçbir farkı kalmıyor, orası ayrı...

ayrıca içinde köpekbalığı bile olan devasa akvaryumu da bonusudur bu avm'nin... fakat herkesi kabul eden bir mekan olduğu için, çin çin'den, sincan'dan gelen ninja teyzelerin ve coliba'da nargile tüttüren angara'lı kızların, ellerinde kaneviçe nakışlarıyla bu akvaryumu izledikleri vakidir...

en üst katındaki canlı atari salonunda, öyle eski model; ''abi istiyosan ver bi el geçiyim bu bölümü senin yerine!?'' diyen pijlere rastlayamazsınız... hepsinin adı; ''kakıncan, barkın, buğunaz, ibnesel'' falandır...

her güzelin bir kusuru olduğu gibi, buranın da en kötü yanı pahalı olmasıdır... bayağı bir pahalıdır hem de... sinema biletleri, fastfood fiyatları falan, normalden en az 4 - 5 (dört - beş) lira daha tuzludur... bovling salonu da aynı şekilde çok güzel olmasına rağmen, bahçeli on'a nazaran 10 (on) lira daha fazladır... o yüzdendir ki, cepte hatrı sayılır bir miktar olmadığı sürece kız arkadaşla falan gidilmemesi gereken bir yerdir... yok, ''illa gidecez!'' diyorsanız; siktirin gidin, bana ne!?

doggy style de olusan yag dalgalanmasi

''çapp çapp çappp'' şeklinde ses çıkartan vuruşlar nedeniyle, balık etli hatunun kalçasında oluşan dalgalanmadır... kimi erkeklerin hoşuna giderken, kimi erkeklerin konsantrasyonunu bozmakta ve kimi raikkonen...

sozluk yazarlarinin dogum tarihleri

12 mart 1986 *

babaanne ami gibi

vardır böyle bi tabir... hani hava çok sıcak olduğunda ''gavur amı gibi'' falan denir ya, bu da böyle kuru, tatsız, tuzsuz, yiyecekler için kullanılır... daha iyi anlaşılması içün tümce içerisinde kullanalım mı, ne dersiniz? ''eveeeet!'' dediğinizi duyar gibi oldum... eh, kullanalım o halde;

-hocu karnım acıktı yaa ne yicem ben?
+dolapta grissini vardı...
-öeeehhh... o ne la babaanne amı gibi!?

kamyoncu gotu

oldukça geniş, bir o kadar da basık ve düz göt çeşidine verilen addır... her iki cinste de son derece itici durmasına rağmen, ''kadını gösteren götüdür'' geyiğinden yola çıkarak; kadın milletinde çok daha rezalet bir görüntüye neden olduğu gerçektir... tamamen anatomik yapıyla alakalı bir durumdur... kamyoncu götüne sahip olan bir kadın, istediği kadar fitness, aerobik ya da plates yapsın, adrianna lima'nın o tenis topu büyüklüğünde ve sıkılığındaki göt yanaklarına nail olamaz... ancak göt implantı adı verilen estetik operasyonla eskiye oranla daha yüzüne bakılır bir göte sahip olabilir...

sicmakta olan cocuk bakisi

ya sıçış esnasındaki zorlamadan, ya da az sonra anasından yiyeceği dayağın korkusundan, suratta bir kasılma, gözlerde buğulanma, çene ve dudaklarda ürkek titreyişler olarak kendini belli eder... ''hem ağlarım hem sıçarım'' sözünü yaşam düsturu edinmiş gibi umarsız takılır bu veledler...

cinsel mitler

cinsellikle ilgili hurafelerdir efendim...

foregzampıl;

-burnu büyük olanın büllüğü de büyük olur... (sille yalan amına koyayım... nikol kıdmınınki gibi burnum var ama ondo... neyse ya, tamam hadi...)

dedenin yuzunu yikamasi

bir dedenin kesinlikle en korkunç, hoyrat ve hırpani göründüğü andır... suyu o ırgatvari avcuna doldurup ''şrrraaaaak'' diye yüzüne çarpması, suratını ovuşturması, tüm bunları yaparken de yaratıktan hallice homurtular çıkarması; kendisini bu halde gören yeni yetme torunda travmaya neden olabilitesi yüksek bir olaydır...

sozluk yazarlarinin itiraflari

otobüste yanıma oturan ihtiyar, ineceği durağa gelip koltuktan kalkarken cebinden, en gıcırından 100 lira düşürmüştü... evet, tam tahmin ettiğiniz gibi... *

entrylerde swh kullanma esigi

''kendimce komik birşeyler yazsam da bu saçmalığı kullanmak için geçerli mazeretim olsa!'' diye düşünen sözlük özentilerinin içinde bulunduğu durumdur... her sike o aptal kısaltmayı kullanmayı marifet bilen aşiret üyeleridir bunlar... zaten güldüğünü belirtmenin tamamen aptallık olduğunu düşünen biri olarak; bu durum bir de ''gülüyorsan adam gibi gül!? swh ne amına koyayım?'' deme isteği uyandırır insanda... ''mugahgahgahgahgah!'' şeklinde gülse bu derece itici olmayacaktır belki de... swh ne amına koyayım lan? ''smiley was here''mış! smiley'ne iteleyim senin...

*

scott nails

brazzers com'un demirbaş porno yıldızı... ne yalan söyleyeyim * iyi siker... sol kolunu kaplayan dövmesi, şahsıma esin kaynağı olmuştur ayrıca...

http://img.freebase.com/...0&mode=fit&maxwidth=510

ashlynn brooke

koca götlü, kedi suratlı, güzel karı... özellikle ''big butt honeys'' kategorisinde aranılan isimdir bu ablamız...

olmeden aniti dikilmesi gerekenler

<bkz: sikim> *

ben ibneyim

lyrics domain adlı internet sitesinde ''tarkan'' isimli bir elemanın yazdığı şarkı sözü... buyursunlar;

bak,
gotumun kenarinda bi dol,
yala onu,
elime ver bir kez ne olur...
deydir gotumun kenarina,
sok simdi iceri
vur beni yatakta zincirlere
otobuste minibuste limuzinde ford yap bana

sana sevgimi soylesem
askimla erirmisin
bana bir ker verirmisin
yada beni sikermisin

reha yapti bana acti bi kez yarrak
al dedi cok pisti almam dedim
sonra resim var gosteririm dedi
bende nilufer bi kere versin olur dedim
yok dedi reham
ya yarrak ya got dedi.
bende siktir dedim
evde geldim onu anamla sikisirken gordum
arkadan baktim ona annemin ustundeyken
rehanin gotunun deligi acilip acilip kapaniyo.
dayanamadim yataga ucuncu girdim
onu bir guzel siktim
iste kuzu kuzu verdin reha
ama cok ynakti gotun
dedim oynama sikidim sikidim
ah yanar doner got deliginnnnn...

unutmamali
o agzima verdigin gunleri
hatirlarmisin sen derya tunayi sikerken
iboda seni sikmisti.
sende de bi cinsi bozukluk var

inci sozluk

an itibariyle giremediğimdir... sikinismus mu oldum yoksa, o yüzden mi giremiyorum?

*